środa, 11 kwietnia 2018

Fit jedzonko pyszne jest!

To będzie inny niż zwykle post, nazwę to po swojemu #fotowpis. Przekonam Was dziś, że zdrowe jedzenie wcale nie jest takie złe.
Dodam zdjęcia kilku posiłków, prostych posiłków... takich bez składników z kosmosu oraz takich, których przygotowanie nie zabiera dużo czasu. Takie posiłki lubię najbardziej. Z resztą - zobaczcie sami, że piękno tkwi w prostocie.  


  • SŁODKOŚCI 







































 Czasem upiekę jakieś ciacho, muffinki albo zrobię "podróbę" czegoś słodkiego (np. fit rafaello), ale sporadycznie :) omlety, placki, gofry, owsianki, naleśniki - na tym bazuję, ponieważ cenię prostotę i szybkie przygotowanie.




  • SŁONO
 Zdjęć tych posiłków będzie o wiele mniej, ale nie dlatego, że jem tylko słodkie.
Po prostu te posiłki są niefotogeniczne
i jakoś im zdjęć nie robię (nie jestem
z tych, którzy fotografują każdy posiłek). Staram się dziennie jeść dwa posiłki słodkie i dwa wytrawne.









                 



         







    Kucharką nie będę, gotować nienawidzę. Więc nie zwracajcie uwagi na szczegóły.
    Nie bójcie się zdrowego jedzenia. Zdrowo, nie znaczy "nudno".

    W następnym poście postaram się pokazać przykładowo, co jem w ciągu dnia. Będę Was przekonywać, że zmiana sposobu odżywiania wcale nie jest taka zła i nie trzeba liczyć kalorii, żeby wyglądać super (wcale się nie śmieję z tych, którzy liczą, haha). Wiem, że zdrowe odżywianie jest trudniejsze od regularnych treningów (ale o treningach też wleci jakiś wpis niebawem).



    WSZYSTKO SIEDZI W TWOJEJ GŁOWIE. OGRANICZANIE SIĘ NIE MA SENSU, NIE TRAĆ NA TO CZASU.





    ...aha, jeszcze na koniec - to, że na co dzień jesz zdrowo, nie znaczy, że nie możesz pozwolić sobie na coś, co nie jest fit; dietetykiem nie jestem, ale takie jest moje zdanie, bo w tym wszystkim najważniejszy jest rozsądek i będę to zawsze powtarzać! :)

    26 komentarzy:

    1. O matko ;) jak to wszystko wyglada pysznie! Musze koniecznie zjeść sniadanie bo aż zgłodniałam ;)
      Makijazagi.blogspot.com

      OdpowiedzUsuń
    2. Naleśniki z owocami :) mniam!

      OdpowiedzUsuń
    3. Świetny post, super przepisy ! Tez uważam, ze jedzenie fit wcale nie musi być nudne . Można tworzyć naprawdę pyszne rzeczy :) Pozdrawiam! Milkowomi.blogspot.com

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. nie musi być nudne i nie trzeba wcale niewiadomo jakich składników :)

        Usuń
    4. Rozbudziłaś mój apetyt. Również uwielbiam takie jedzonko. Nie potrafię sobie wyobrazić aby jeść inaczej

      OdpowiedzUsuń
    5. Sama gotuję zdrowo, uważam na to, aby moje podstawowe posiłki były zdrowe i dobrej jakości, ale czasem pozwolę sobie na pozaprogramowe chipsy i colę 😂
      Cieszę się, że już lato, to czas smoothie z świeżych owoców 😍😍😍

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. *niby wiosna, ale u mnie temperatura obecnie waha się od 24 do 27*C, więc w sumie lato 😂

        Usuń
      2. Można to już zaliczyć do lata :D

        Usuń
    6. faktycznie proste a przy tym wyglądają smacznie i zdrowo.

      OdpowiedzUsuń
    7. Uwielbiam fit jedzenko już pod pół roku jem zdrowo i nie mam ochoty na zmianę :)

      OdpowiedzUsuń
    8. Mmm😃 pychota! Często sama coś pichcę zdrowego, ale Twoje pomysły to sztos😃
      Pozdrawiam i zapraszam do mnie: http://swiatwedlugidoli.blogspot.com/?m=1

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. moje pomysły są głównie oparte na jajkach i mące :D

        Usuń
    9. Wszystko wygląda pysznie, my też lubimy zdrowe jedzonko, bez zbędnych składników. Do pracy naleśniki, pancakes, jogurt z owocami i granola w słoiku, szybkie sałatki :) pozdrawiamy

      OdpowiedzUsuń
    10. Nie lubię Cię :):):)Teraz ma ochotę na zdrowe naleśniki. Te zdjęcia są super. Aż chce się jeść.

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. to w czym problem? wystarczy wymieszać i smażyć 2 jajka, pół szklanki mąki i 1/4 szklanki wody :D

        Usuń
    11. Moim problemem zawsze było bycie fit. Diety to czarna magia 😂😂

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. dlatego mojego sposobu odżywiania nie nazywam dietą :D

        Usuń
    12. Najlepsze dania ever! Jak tylko patrzę na te naleśniki i omlety to aż mi ślinka cieknie :D Zjadłabym <3
      Dodaję bloga do obserwowanych, liczę na rewanż.
      http://recenzentka-doskonala.blogspot.com/

      OdpowiedzUsuń
    13. Super zdjęcia, aż naszła mnie ochota na coś fit. Ja staram się zdrowo odżywiać, ale zawsze poddaje się po kilku dniach. Zgadzam się z tym, że łatwiej jest trenować, niż zdrowo się odżywiać.
      Cieszę się, że będziesz jeszcze dodawała posty związane ze zdrowym odżywianiem, już nie mogę się doczekać.
      Zapraszam także do mnie.
      https://akilegna-kib.blogspot.com/

      OdpowiedzUsuń